BIEDRONKA otvára už zajtra: Rozdávať bude poukážky, pásku prestrihne TV HVIEZDA! Budú CENY NÍZKE ako v Poľsku?

SLOVENSKO – Správa, na ktorú čakali mnohí Slováci. Poľský diskontný reťazec Biedronka otvára svoju prvú predajňu na Slovensku už 5. marca. Príchod Biedronky na náš trh mnohí vítajú, pretože očakávajú nízke ceny ako u našich severných susedov. Reťazec to však potvrdiť nemôže, problémom majú byť aj vyššie dane.

Poľský diskontný reťazec Biedronka otvorí svoju prvú predajňu na Slovensku v stredu 5. marca v Miloslavove neďaleko Bratislavy. „O 14:00 oficiálne prestrihneme pásku a pripravili sme pre vás zaujímavý doplnkový program. Hostiteľom počas dňa, v ktorom sme pre klientov pripravili množstvo atrakcií, bude Vilo Rozboril,“ uviedli z tlačovej kancelárie Biedronky.

Spoločnosť láka aj na ochutnávky, súťaže o ceny a pre deti si pripravili aj vystúpenie PACI PAC. „V tento deň klienti, ktorí minú v obchode 30 €, môžu získať tri kupóny v hodnote 10 € na ďalšie nákupy,“ láka Biedronka.

Ceny ako v Poľsku? Problémom sú vyššie dane

Mnohí Slováci Biedronku veľmi dobre poznajú z nákupov u našich severných susedov. Spájajú si ju s lacnými potravinami a nízkymi cenami. Lukowski sa minulý týždeň vyjadril aj k otázke, či môžu slovenskí zákazníci očakávať poľské ceny.

Podľa neho je slovenský trh a podnikateľské podmienky veľmi odlišný od poľského, a preto sa na to nedá jednoznačne odpovedať. „Nikto nám nevykompenzuje rozdielne výšky daní potravín,“ dodal Lukowski. Zdôraznil však, že sa chcú od konkurencie odlíšiť cenami a dobrými zľavami.

Cieľom je ponúkať 40 % slovenských produktov

Biedronka ponúkne 3400 položiek a v segmente čerstvých potravín ich plánuje polovicu odoberať od slovenských dodávateľov, pričom dlhodobým cieľom je mať na pultoch celkovo 40 % slovenských produktov.

Spolupracovať budú napríklad s firmami Rajo či Agro Tami. Bude ich predávať aj pod vlastnou značkou „Z našej zeme,“ ktorú rozvíja slovenský tím. Biedronka spočiatku nebude mať vernostnú aplikáciu, ale plánuje ju vypustiť do dvoch rokov.

Kde otvoria ďalšie predajne

Predajne plánuje mať vo veľkých a malých mestách a aj na dedinách v troch formátoch. Reťazec plánuje rozvíjať sieť spočiatku okolo svojho distribučného centra vo Voderadoch pred tým, než bude expandovať do ďalších regiónov Slovenska.

Biedronka ešte v auguste oznámila lokality, v ktorých plánuje otvoriť predajne. Sú to mestá Levice, Nové Zámky, Považská Bystrica, Senica a Zvolen. Spoločnosť má zverejnené aj ďalšie pracovné ponuky. Zamestnancov hľadá do predajne v Chorvátskom Grobe a v Liptovskom Mikuláši.

  • Sieť Biedronka je vlastnená portugalskou skupinou Jeronimo Martins.
  • S tržbami vo výške 23,57 miliardy eur mala v roku 2024 na poľskom trhu vo svojom sektore podiel 30 %.
  • S viac ako 81.000 zamestnancami je najväčším zamestnávateľom v Poľsku.

Viac o téme: Biedronka, ceny, otváranie, Slovensko

Súvisiace články