Presskové správy

JOJ Group sa chváli, je lídrom trhu v prime time

BRATISLAVA – JOJ Group uplynulý týždeň uzavrela ako líder v prime time v rámci univerzálneho publika, s priemerným výkonom na úrovni 27,9 % a s priemernou 12,8 % sledovanosťou. Najvyšší rating dosiahla skupina staníc JOJ v nedeľu 18. februára, a to vynikajúcu 15,1 % sledovanosť a 30,8 % podiel na trhu v CS 12+. Samotná TV JOJ zaznamenala včera 12,4 % rating pri divákoch starších ako 12 rokov.

Na obrazovky sa v nedeľu vrátila rodinná relácia V siedmom nebi, ktorú si slovenskí diváci nenechali ujsť. Relácia, ktorej bola včera súčasťou aj čerstvá trojnásobná zlatá olympionička Anastasia Kuzminová, bola lídrom trhu univerzálne s 13,3 % sledovanosťou a 29,7 % podielom, a takisto aj komerčne s 8,7 % ratingom a 23,9 % share. Najväčšie publikum relácie tvorili včera ženy vo veku 45 až 54 rokov, ktoré dosiahli skvelú, až 14,8 % sledovanosť.

Zo spravodajských relácií JOJky bolo v uplynulý týždeň najsledovanejšie nedeľné Najlepšie počasie so 14,8 % ratingom a 29,4 % share a Noviny TV JOJ s 13,7 % sledovanosťou a 27,8 % podielom na trhu (CS 12+).

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.

Foto: FB / TV Joj