Najväčšia BANKA hlási PROBLÉMY s platbami! Čo bude s rezervovanými peniazmi? TOTO odkazuje klientom

BRATISLAVA – Klienti Slovenskej sporiteľne v stredu zaznamenali problémy pri platení kartou. Podľa oficiálneho oznámenia banky sa časti klientov nepodarilo zrealizovať platby, hoci im boli peniaze z účtu rezervované. Banka sa za vzniknuté komplikácie ospravedlnila a ubezpečila, že všetky neuskutočnené transakcie budú automaticky zrušené.

„Ospravedlňujeme sa vám, ak sa vám dnes nepodarilo zrealizovať platbu kartou, rezervované peniaze vám do 48 hodín vrátime,“ uviedla banka vo svojom vyhlásení zverejnenom 7. mája.

Problém sa týka zákazníkov, ktorí sa pokúšali zaplatiť kartou, no platba neprešla – napriek tomu však v aplikácii George vidia, že im bola z účtu zablokovaná určitá suma. Banka upozorňuje, že tieto finančné prostriedky klientom z účtu neodídu a rezervácie budú zrušené najneskôr do 48 hodín.

Aktualizované: Problémy sa týkali aj aplikácie George. „George je momentálne nedostupný. Intenzívne pracujeme na jeho obnovení,“ informovala banka priamo v aplikácii. Aplikácia popoludní začala opäť fungovať bez problémov.

Zdroj: slsp.sk

Zatiaľ nie je známe, čo výpadok spôsobilo. Banka sa zároveň poďakovala za trpezlivosť a pochopenie, pričom zdôraznila, že pracuje na zabezpečení bezproblémového fungovania svojich služieb.

Viac o téme: banka, platba kartou, Slovenská sporiteľňa, výpadok

Súvisiace články