Domáce Top

Sulík sa snaží voličov osloviť na internete

BRATISLAVA – Predseda SaS Richard Sulík sa snaží osloviť voličov na internete. Jeho internetová stránka sulik.sk spolu s jeho You Tube Channelom presiahla po viac ako dvoch rokoch prevádzky návštevnosť jeden milión návštevníkov. Obe domény vlastní poslanec Európskeho parlamentu a predseda SaS Richard Sulík.

„Webstránka sulik.sk sa stala nenahraditeľnou súčasťou komunikácie s priaznivcami. SaS je na internete veľmi aktívna a som hrdý na to, že stále narastá počet čitateľov, či už na stránke sulik.sk, na oficiálnej facebookovej stránke strany, alebo na stránkach jednotlivých poslancov,“ povedal dnes Sulík.

Sú však podľa neho prípady, kedy je osobný kontakt nenahraditeľný, ako napríklad pri predstavovaní reformného ekonomického programu Agenda 2020, keď absolvuje stretnutia so zamestnávateľmi po celom Slovensku. „Internet má však u nás v strane nezastupiteľné miesto,“ povedal predseda SaS Richard Sulík.

Stránka Sulik.sk s novým dizajnom blogového charakteru bola uvedená do prevádzky 1. mája 2013. K dnešnému dňu dosiahla celkovú návštevnosť 656 049 ľudí. Je denne aktualizovaná o nové správy. Od pôvodnej verzie bola stránka Sulik.sk rozšírená o subdomény EuropskaUnia.Sulik.sk, Ekonomika.Sulik.sk a SlovenskaPolitika.Sulik.sk. Denná priemerná návštevnosť stránky je 745 návštevníkov, ktorá kontinuálne narastá.

Sulíkov YouTube Channel bol vytvorený a spustený do prevádzky v rovnakom časovom období ako novo zrekonštruovaná stránka Sulik.sk. K dnešnému dňu dosiahol jeho YouTube Channel celkovú návštevnosť 351 733 ľudí, čo tvorí priemernú sledovanosť 977 vzhliadnutí na každé uploadnuté video. Návštevníci strávili sledovaním jeho videí 1 443 553 minút, čo je v priemere 4:06 minúty na video. Jeho videá získali za toto obdobie 1851 likes, 111 Dislikes, 492 Comments a na jeho list sa zapísalo 731 Subscribers.

Z celkového počtu návštevníkov tvoria muži 78 % a ženy 22 %. Medzi častých návštevníkov YouTube Channelu Richarda Sulíka patria aj návštevníci z Čiech, Nemecka, Anglicka a Rakúska. K najviac sledovaným videám patrí volebný spot Richarda Sulíka Eurovoľby 2014, druhé najsledovanejšie je politická diskusná talkshow Maybrit Illner v nemeckej televízii ZDF na tému Utečenci, utečenecké tábory a kvóty. Kauza Váhostav – Juraj Široký, praktiky Cosa Nostry, obsadila tretiu priečku, nasleduje Hrozba Islamského štátu a situácia v Kobane a prvú päťku uzatvárajú Utečenci zo Severnej Afriky – problém pre Slovensko.