Veľká SLOVENSKÁ banka ruší ZÁKLADNÚ službu: TOTO už na pobočkách nevybavíte

SLOVENSKO – Mnohí ľudia si spájajú banky predovšetkým s hotovostnými službami, ako je napríklad vklad na účet. Jedna z najväčších slovenských bánk, Tatra banka, sa rozhodla časť služieb na svojich pobočkách obmedziť. Tieto zmeny reflektujú stratégiu banky, ale aj trend poskytovania hotovostných operácií na trhu.

 

Ako klientom tejto banky nám prišla SMS správa, vďaka ktorej sme sa o plánovaných zmenách dozvedeli. „Vážení klienti, pobočka v Lučenci bude od 3.4.2023 poskytovať hotovostné služby prostredníctvom bankomatu vklad/výber. S úctou, Tatra banka,“ písalo sa v správe. Zaujímalo nás, či sa zmena týka iba tejto konkrétnej pobočky alebo zasiahne celé Slovensko.

Oslovili sme preto hovorkyňu Tatra banky, Simonu Miklošovičovú, ktorá nám prezradila, že ide o celoplošné opatrenia. „Zmena pobočky z hotovostnej na bezhotovostnú sa postupne týka viacerých pobočiek v súvislosti so stratégiou banky v tejto oblasti. Klienti však môžu operácie s hotovosťou realizovať prostredníctvom bankomatov VKLAD/VÝBER, ktoré sa nachádzajú aj v pobočkách bez pokladne,“ prezradila hovorkyňa.

tatra banka

ZDROJ: Facebook/Tatra banka

Informácia, či vaša pobočka poskytuje hotovostné služby prostredníctvom pokladní, je zverejnená na webovej stránke banky alebo v mobilnej aplikácii Tatra banka v časti Pobočky a bankomaty. Viete, ako vložiť peniaze na účet prostredníctvom bankomatu?

Pokračovať na ďalšej strane

Viac o téme: hotovostné služby, služby v banke, Tatra banka, vkladomat

Súvisiace články