Regióny Bratislava Trnava Trenčín Nitra Žilina Banská Bystrica Prešov Košice

5 „must have“ v politickom marketingu. Poznáte ich?

Voľby starostov a primátorov.

SLOVENSKO – Sú stratégie a nástroje, bez ktorých sa dnes už nezaobídete v politickom marketingu a je jedno či ide o komunálne, župné či parlamentné voľby. Ak sa chystáte do predvolebnej marketingovej džungle, toto si určite dajte medzi svoju povinnú výstroj.

 1. Téma

Mať čo povedať. A povedať to autenticky. To je základ úspechu každého lídra alebo každého, kto sa o to usiluje: Vytvoriť a pomenovať tému, ktorá zaujíma ľudí a potom ju toľko krát opakovať, aby ste ich získali pre svoj postoj. Témy tu sú, len ich treba zdvihnúť zo zeme!

🧠 Zistite, ako dôležité témy identifikovať, spracovať a následne podať voličom čo najzrozumiteľnejšie.

 2. Sociálne siete

Bez sociálnych sietí sa bohužiaľ v tejto oblasti dnes už nezaobídete. Sú nevyhnutné pre akúkoľvek efektívnu komunikáciu každej témy s voličskou základňou. Preto je dôležité ovládať ich základy, spôsob tvorby a distribúcie tém a spätné monitorovanie ohlasov.

🧠 Ako efektívne spravovať najdôležitejšie sociálne siete aj to, ako obsah z nich dostať čo najefektívnejšie k relevantným ľuďom?

 3. Kontakt s ľuďmi a priama komunikácia

Aj v dnešnej online dobe je priamy kontakt s ľuďmi nevyhnutný. No stretávanie sa a komunikácia s nimi má tiež určité pravidlá – ako organizovať mítingy, ako využívať priamy kontakt, ako zanechávať efektívne komunikačné stopy (darčeky, letáky, podania rúk…) Viete, že aj to je dôležité?

🧠 Pozrite si overené spôsoby, ako osloviť čo najviac ľudí a zistite, koľko rúk musíte podať pre získanie jedného hlasu.

4. Médiá: Tlačové konferencie a mediálne výstupy

Ďalší nevyhnutný nástroj na dosiahnutie úspechu v komunikácii s voličmi. Od celoštátnych médií až po lokálne noviny či miestny rozhlas…

🧠 Najlepšie tipy a triky, ako vyťažiť z tejto formy komunikácie čo najviac.

5. Billboardy a plagáty

Možno nie každý je presvedčený o potrebe využívať veľkoplošnú reklamu v komunikácii, ale… pravda je nasledovná: Ak niekto nepozná vašu tvár a vaše posolstvo, môže to byť problém. A práve pre tento účel sú billboardy a plagáty ako stvorené, lebo slúžia na potvrdenie si u voliča, že sa rozhodol správne. Kto nemá billboard, je možno dobrý, ale neviditeľný. A ľudia majú radi svojich hrdinov takých, ktorí sú vidieť.

🧠 Ako efektívne naplánovať vonkajšiu reklamu a čo je na nej najdôležitejšie?

Stratégie pre komunálne a župné voľby 2022: Ako v nich uspieť?

Práve ste spoznali ste 5P, bez ktorých sa rozhodne nezaobídete v nadchádzajúcom politickom ringu 2022. Ale čo s nimi? Ako ich efektívne využiť vo svoj prospech v nadchádzajúcich župných či komunálnych voľbách?

Pozrite si program webinára ku komunálnym a župným voľbám, ktorý sa uskutoční už 1. 4. 2022 online.

Viac info na https://marketingrulezz.sk/