BRATISLAVA – “Rozkazujem ti, aby si mi zavolala šéfa. Idem sem z Rakúska. To ako si tu predstavujete,” kričal včera rozhnevaný asi 40 ročný muž v najväčšom klientskom centre v Bratislave na ženu v policajnej uniforme. Spomínaný muž bol len jedným z mnohých nahnevaných ľudí, ktorí včera navštívili najväčšie Klientske centrum v Bratislave. Tri hodiny pred ukončením stránkových hodín tam už totiž nedokázali ľudia nič vybaviť.
Klientske centrum na Tomášikovej ulici malo v stredu stránkové hodiny do 17 tej. Už o 14 – tej však v poloprázdnej budove elektronické systémy oznamovali klientom: ” Ľutujeme bol dosiahnutý maxilmálny počet lístkov pre tento stránkový deň” . Prítomné zamestnankyne sa snažili ľudí presviedčať, aby sa presunuli na iné pracoviská po Bratislave, konkrétne v Ružinove a Dúbravke. Nefunkčnosť úradu tri hodiny pre záverečnou vysvetliť nevedeli. ” Možné je, že ľudia si prevzali lístky a išli si niečo vybaviť,” reagovala jedna z pracovníčok, prečo už nikoho neberú, keď v budove takmer nikto nie je.
Táto situácia samozrejme rozhnevala niektorých ľudí. Najviac asi 40 – ročného muža, ktorý hlasno kričal po zamestnancoch. Dožadoval sa vysvetlenia a vybavenia u pracovníkov centra. ” Nehulákajte tu,” reagovala na neho úradníčka po kriku. Napokon sa muž upokojil, keď policajtka telefonicky zatelefonovala na vedenie úradu. Obrátili sme sa na ministerstvo vnútra, či aktuálne sú komplikácie s vybavovaním dokladov v klientskom centre. ” Pán redaktor, stanovisko zisťujeme. Akonáhle ho budeme mať, pošleme,” reagovali na tlačovom oddelení ministerstva vnútra.
Po získaní stanoviska budem správu aktualizovať.