Regióny Bratislava Trnava Trenčín Nitra Žilina Banská Bystrica Prešov Košice Top

AKTUÁLNE Klienti známej BANKY hlásia nečakané PROBLÉMY: Čo sa to deje? Banka REAGUJE

peniaze, banka, eurá
Ilustračná foto. ZDROJ: Pexels

BRATISLAVA – Oneskorené pripisovanie platieb na účet. Na tento problém sa v poslednom období sťažujú klienti Fio banky. Finančná inštitúcia však tvrdí, že neregistruje žiadne plošné problémy. Klientom zároveň radí, čo robiť, ak ich spomínaný problém trápi.

Na sťažnosti klientov ako prvý upozornil portál Živé.sk. Klienti sa sťažujú aj na sociálnej sieti. “Včerajšie platby sa pripísali až o polnoci a dnešné ešte nenabehli,” napísala pod príspevkom banky Alena. O veľkom časovom sklze s prijatými platbami hovorí napríklad aj Lea.

Fio banka však na sociálnej sieti reagovala, že neeviduje problémy s pripisovaním platieb. Rovnako tak uvádza v oficiálnom vyhlásení. „V posledných dvoch týždňoch sme nezaznamenali žiadne plošné problémy s pripisovaním platieb. Minulý týždeň v piatok sme pozorovali krátkodobé spomalenie SEPA platieb, ale súčasne by sme chceli zdôrazniť, že naše platobné systémy aktuálne fungujú štandardne a platby sa spracovávajú v stanovenom časovom rámci, a to do konca nasledujúceho pracovného dňa,“ povedal pre Živé.sk Jozef Daňo z marketingu Fio banky.

Banka dodáva, že ak klienti zaregistrujú neskoršie pripisovanie prostriedkov na účte, majú sa obrátiť na Fio servis alebo prísť osobne na niektorú z pobočiek. Pracovníci im vraj poskytnú vysvetlenie.