Regióny Bratislava Trnava Trenčín Nitra Žilina Banská Bystrica Prešov Košice Top

AKTUÁLNE Ľudia ZÚRIA kvôli balíkom a KURIÉROM: Na TOTO pri objednávkach dajte POZOR: Čo sa deje?

Ilustračné foto. Zdroj: Pixabay, Pexels (úprava zregiónu.sk)

Slovenská pošta uloží nevyzdvihnuté balíky z boxu na pošte

Slovenská pošta vo svojej tlačovej správe informuje o tom, že umožní zákazníkom, ktorí si nestihnú vyzdvihnúť balík z BalíkoBOXu počas 3 dní, vybrať si zásielku počas ďalšej úložnej doby na pošte. V praxi to znamená, že po uplynutí trojdňovej úložnej lehoty v BalíkoBOXe zásielka nie je automaticky odoslaná naspäť odosielateľovi, ale ostáva uložená v pobočke pošty počas ďalších dní.

“Slovenská pošta má aktuálne 155 BalíkoBOXov a o ich obľúbenosti medzi zákazníkmi svedčia aj štatistiky: v treťom kvartáli 2023 medziročný nárast využívania zaznamenal až 170 %. Pri nákupe cez internet si zákazník objedná tovar a ako miesto doručenia si vyberie BalíkoBOX, ktorý mu najviac vyhovuje. Na stránkach e-shopoch môžu byť BalíkoBOXy uvedené aj pod možnosťou doručenia „balík na poštu“. BalíkoBoxy Slovenskej pošty akceptujú úhrady platobnými kartami všetkých komerčných bánk,” uviedla Iveta Dorčáková, hovorkyňa Slovenskej pošty.

slovenská pošta box
Zdroj: Facebook/Slovenská pošta, a.s.

Pohodlným spôsobom na vyzdvihnutie zásielky je aj adresovanie balíkovej zásielky na vybranú poštu, kde si ju klient môže vyzdvihnúť kedykoľvek počas úložnej lehoty. Okrem BalíkoBOXov má Slovenská pošta vo svojej poštovej sieti 1 460 pobočiek, zásielky dodáva aj prostredníctvom kuriérov a najnovšie aj prostredníctvom 40 PoštaPointov (výdajné miesta).