Regióny Top

FOTO NEHORÁZNOSŤ Pozor na TOHTO chlapa s partiou! Takto obťahujú ľudí o PENIAZE: To, čo robia, je vrchol DRZOSTI

Zdroj: FB: HAKA-Hľadá sa auto krádeže automobilov

TATRANSKÁ LOMNICA – Každý môže mať zlú skúsenosť s reštauráciou, platiť to však môže aj opačne, reštaurácia môže mať nedobrú skúsenosť so zákazníkom. Svoj zážitok opísala prevádzka zo srdca Tatier na sociálnej sieti, podľa ktorého sa zdá, že nespokojný zákazník nechal po sebe nezaplatený tučný účet.

 

Či ide o jednorazovú záležitosť, ktorá sa stala omylom, zatiaľ nie je jasné. Prevádzka Grill Pub, Tatranská Lomnica upozornila na facebookovej skupine, HAKA – Hľadá sa auto krádeže automobilov, na nepríjemnú skúsenosť so zákazníkom. „Dajte si pozor na tohto pána s partiou. Vojde do reštaurácie, objedná si jedlo a nápoje. Po prinesení jedla sa začne sťažovať: malá porcia zemiakov, prílohy nedostal oddelene od mäsa,“ opísal člen gastroprevádzky. Dodáva, že sťažujúci zákazník nakoniec všetko zjedol. „Partia odíde preč, on si počká príde k obsluhe k baru (samozrejme vtedy keď je tam najviac ľudí), opäť vyvolá konflikt, obsluha mu argumentuje, začne kričať, vystihne moment a odíde bez zaplatenia. Podotýkam všetko zjedli,“ uvádza ďalej. Nakoniec ale dodá: „Veríme, že pán sa už ukľudnil a príde všetko vyrovnať.“

Príspevok získal mnoho reakcií: „Hanba na tri zimy pre pána,“ komentoval Dominik. „Žasnem, že to mu nie je blbé,“ poznamenal Radovan. „Veľmi ma mrzí váš zážitok z tohto hosťa. Bol som u vás viackrát jesť a vždy som bol veľmi spokojný ako so službami, tak aj s personálom. Dúfam, že sa pán poctivo vráti a zaplatí čo dlží,“ napísal Štefan.