Regióny Bratislava Trnava Trenčín Nitra Žilina Banská Bystrica Prešov Košice

FOTO Žena si kúpila džús, keď ho otvorila našla v ňom TOTO! FUJ, je to naozaj NECHUTNÉ!

Ilustračné foto. ZDROJ: archív zoznam.sk

BRATISLAVA – Žena si kúpila v jednom z našich reťazcov pomarančový džús. Keď ho však otvorila, čakalo ju nepríjemné prekvapenie. Napriek tomu, že ho podľa jej slov skladovala správne, našla v ňom poriadne rozrastenú pleseň. 

“Veľmi si dávam pozor, aby obal nebol porušený a spotreba bola ešte platná. Skladovali sme ho v chladničke, a predsa po otvorení nás čakali v ňom plesnivé usadeniny,” napísala nespokojná zákazníčka v príspevku na sociálnej sieti. Džús pritom bol stále v záruke, ktorá končila až v decembri 2023.

Príspevok pani, ktorá kúpila džús s plesnivým vnútrom. Zdroj: Facebook

Brand manažérovi spoločnosti Pfanner Kamilovi Výbornému sme zaslali fotodokumentáciu. Tá putovala rovno k výrobcovi, ktorý identifikuje šaržu a overí podrobnosti. “Následne dostanem oficiálne stanovisko. Toto je aj náš štandardný postup pri riešení akejkoľvek reklamácie. Komunikujeme so zákazníkom, informujeme ho o všetkých krokoch a po získaní oficiálneho vyjadrenia riešime konečné riešenie,” popísal zákaznícky servis Kamil Výborný.

Pleseň vo vnútri krabice od džúsu Zdroj: FB

Podľa jeho názoru mohlo ísť o pleseň, ktorá poškodila jednu z vrstiev dna vnútorného obalu. “Príčinou by potom mohla byť netesnosť obalu v dôsledku deformácie, ktorá nemusí byť okom viditeľná. V prípade tohto výrobku však neevidujeme žiadnu reklamáciu akéhokoľvek druhu,” doplnil manažér.

“Výrobky Pfanner sa nekonzervujú, iba veľmi šetrne pasterizujú, aby sa zachovali všetky vitamíny. Preto hneď, ako sa do výrobku dostane čo i len trochu vzduchu, začína sa proces kazenia. Takýto výrobok potom môže byť na sklade niekoľko týždňov,” povedal Výborný s tým, že  tento typ obalov je veľmi náchylný na mechanické poškodenie a najčastejšie k tomu dochádza počas prepravy a manipulácie v sklade alebo predajni. “Všetci naši zákazníci a prepravní partneri dostávajú presné pokyny, ako s výrobkami zaobchádzať. Nemôžeme však priamo ovplyvniť tento postup,” dodáva.

Výrobcovia skontrolovali, čo sa mohlo naozaj s krabicou od džúsu stať

Zabezpečovateľka kvality Christina Lepolt za spoločnosť uviedla, že “skontrolovali zadržané vzorky, dokumentáciu výroby a laboratórne správy o testoch tohto výrobku. Neboli zistené žiadne nezrovnalosti. O tomto výrobku sme neobdržali žiadne ďalšie sťažnosti.” Takisto potvrdila, že muselo ísť o “mechanicky poškodený jednotlivý balík.”

Napriek tomu, že dopravcovia a zákazníci dostávajú informácie o zaobchádzaní s produktami, nie vždy je možné zabrániť jemným či silnejším nárazom. “Zvýšený tlak, rýchle pohyby alebo krátke nárazy môžu poškodiť vrstvy hliníka a polyetylénového obalu alebo spôsobiť úniky v spojoch/oblasti otvorenia,” dodala Lepolt a v mene spoločnosti sa ospravedlnila: ” Žiadame o pochopenie a ospravedlňujeme sa za incident a spôsobené nepohodlie.”