SLOVENSKO – Vyzerá to tak, že známa a obľúbená banka svoj výpadok ešte úplne neodstránila. VÚB banka v pondelok počas dňa informovala o výpadku, ktorý ovplyvnil mobilné bankovníctvo a služby na pobočkách. Žiaľ, ich služby nefungujú ani teraz.
“Vážení klienti, technické problémy, ktoré spôsobili výpadok našich služieb v rámci internetového a mobilného bankovníctva, ako aj služieb na pobočkách, sa nám podarilo vyriešiť a aktuálne sú všetky naše služby opäť plne funkčné. Za prípadné spôsobené komplikácie sa vám veľmi ospravedlňujeme a ďakujeme za Vašu trpezlivosť a pochopenie,” uviedla VÚB banka na svojom Facebooku a aj webe.
Keď sme sa v redakcii snažili prihlásiť do mobilnej aplikácie, žiaľ, opäť sa nám to nepodarilo. Objavila sa chybová hláška o tom, že došlo k neočakávanej chybe.
Mnohí ľudia a klienti banky sú nahnevaní, pretože sa nemôžu dostať k svojim úsporám a vyriešiť finančné záležitosti. Na Facebooku banky sa objavili komentáre od zákazníkov, ktorým nefungujú napríklad okamžité platby alebo zoznam zaúčtovaných platieb. Problémy s prihlásením do aplikácie evidujú viacerí klienti. Niektorí sú dokonca rozhodnutí podať na VÚB sťažnosť do Národnej banky Slovenska.
Aktualizácia 12:27 – Oslovili sme aj samotnú VÚB banku, ktorá sa k pretrvávajúcim výpadkom vyjadrila. “Aktuálne sú všetky naše služby plne spustené, ale priebežne klienti ešte môžu zaznamenávať čiastočné problémy so zabezpečením niektorých služieb v rámci mobilného a internetového bankovníctva, napríklad nesúlad v histórii transakcií, ktoré aktuálne stále dobiehajú. Nepretržite pracujeme na tom, aby všetky služby postupne prebiehali bez problémov a správne. Prosíme ešte o strpenie a za komplikácie sa ospravedlňujeme,” uviedla pre Zregiónu.sk PR manažérka Katarína Kohútiková.
Zaujímalo nás, či nejde náhodou o hackerský útok, čo PR manažérka vyvrátila. “Ide čisto o technický problém s infraštruktúrou,” dodala.
Evidujete pretrvávajúci výpadok aj vy?