Regióny Bratislava Trnava Trenčín Nitra Žilina Banská Bystrica Prešov Košice Domáce Top

POZOR Veľký mobilný operátor mení ceny! Vyššími faktúrami si ROZHNEVAL zákazníkov: TOTO je jeho reakcia

Ilustračné foto. Zdroj: Regiony.sk

Vyjadrenie operátora niektorých nepoteší

K celej veci sa pre Zregionu.sk vyjadril aj samotný operátor – Telekom. Hovorca spoločnosti Slovak Telecom Michal Korec zdôrazňuje, že zákazníci môžu od marca 2024 využiť dva druhy zliav: “Po novom si bude môcť zákazník vybrať, či pri využívaní balíka bude chcieť: 

A) 10% zľavu na všetky služby (aj tu je novinka, že doteraz boli zľavy iba na pevné služby, po novom budú aj na mobilné paušály)
B) 20% kredit na benefity (t.j. 20% z faktúry vytvorí kredit, za ktorý si zvolí určité benefity ako darovanie dát, vyššiu rýchlosť internetu či TV balíček).”

Ďalej dodáva, že si spoločnosť zvolila cestu 10% zľavy na všetky služby. Pre každého je ale pripravené navrhované individuálne riešenie podľa typov služieb a správania, ktoré využíval. “Zákazníkom automaticky aplikujeme zľavy aj tam, kde neboli (ak mám doma TV, internet a 3 paušály – po novom dostanem zľavu na všetky tri paušály) Pri zmene nasadzujeme aj bonusy, t.j. zákazník môže na rok získať napríklad neobmedzené volania či dáta zadarmo, ak napríklad využíval darovanie dát v minulosti a nemá ich na karte,” upresňuje.

Napriek tomu priznáva, že niektorým sa faktúry aj napriek zľave zvýšia. “Pri sledovaní zmien odporúčame sledovať celú výšku faktúry. Niekedy zákazník vidí zmenu ceny pri jednej službe, ale výsledok môže byť odlišný – t.j. výsledný rozdiel býva aj nižší ako pri jednotlivých službách. Časť zákazníkov bude mať dokonca celkovú faktúru nižšiu, časti sa môže zvýšiť,” dodáva Korec.

Keďže ide o veľkú zmenu, zákazníci majú na rozmyslenie 30 dní. Môžu si zmluvu buď zmeniť alebo zrušiť.