SLOVENSKO – Klienti troch bánk musia počítať s tým, že viaceré služby im dočasne nebudú fungovať. Až na 9 hodín odstaví elektronické bankovníctvo ČSOB. Kompletnú údržbu svojich systémov svojich systémov naplánovali aj Raiffeisen a Tatra banka, ktoré patria do rakúskej bankovej skupiny.
Najdlhšie potrvá odstávka elektronických služieb v Československej obchodnej banke (ČSOB). Začne v nedeľu 14. januára od 00.01 hod a skončí až o 09.00 hod. Z dôvodu plánovanej prevádzkovej odstávky dôjde k celkovému obmedzeniu služieb:
- – Moja ČSOB,
- – ČSOB SmartBanking,
- – webová stránka www.csob.sk a ČSOB API (PSD2).
Klienti ďalších dvoch bánk, Tatra a Raiffeisen, sa musia pripraviť na odstávky systémov 14. 01 v čase od 00:00 hod. do 02:00 hod. Keďže patria do jedného bankového domu, odstávky realizujú spoločne.
- V uvedenom čase v prípade Tatra banky nebudú dostupné:
– služby elektronického bankovníctva (Internet bankingTB, Otvorené bankovníctvoTB, Business bankingTB),
– mobilné aplikácie (aplikácia Tatra banka, Tatra banka VIAMO),
– platby na internete,
– služba TatraPay,
– overenie platieb prostredníctvom 3D secure.
Prípadné blokovanie kariet počas odstávky klienti Tatra banky zrealizujú prostredníctvom kontaktného centra DIALOG Live *1100, ktorého ostatné služby budú k dispozícii v obmedzenom režime. “Platby plastovými kartami v kamenných obchodoch a výbery kartou z bankomatu bude možné uskutočňovať bez obmedzenia,” dodáva banka.
- V prípade Raiffeisen banky nebudú dostupné služby:
- – Internet banking,
- – platby na internete,
- – overenie platieb prostredníctvom 3D secure,
- – SMS a push notifikácie.
Prípadné blokovanie kariet počas odstávky klienti Raiffeisen banky zrealizujú prostredníctvom Infolinky na 0850 850 555, ktorej ostatné služby budú k dispozícii v obmedzenom režime. Aj v prípade sesterskej banky platí, že “platby plastovými kartami v kamenných obchodoch a výbery kartou z bankomatu bude možné uskutočňovať bez obmedzenia”.