
SLOVENSKO – Klienti jednej z najväčších slovenských bánk v týchto chvíľach evidujú výpadok určitých služieb. Tatra banka o problémoch informuje prostredníctvom svojej mobilnej aplikácie. Ako prvý na výpadok upozornil portál Techbyte.
Služby Tatra banky využívame aj my v redakcii a po zapnutí aplikácie sa nám objavil oznam o výpadku služieb. “Dovoľujeme si Vás informovať, že z technických dôvodov môžete aktuálne v aplikácii Tatra banka zaznamenať výpadky služieb súvisiacich s bežnými účtami, napríklad zoznamu bežných účtov, zoznamu pohybov, alebo zadanie platby,” informuje Tatra banka.
Nielen, že celá aplikácia je spomalená, ale ako môžete vidieť na obrázku nižšie, účty sa vôbec ani nezobrali a načítanie zlyhalo. Dokonca aj po opakovanom pokuse. Taktiež sme sa nevedeli dostať k pohybom ani zadať platobný príkaz. Aplikácia sa v podstate nedala využívať bežným spôsobom.

Tatra banka pracuje na odstránení problému
Kvôli výpadku sme oslovili aj samotnú banku, ktorá o problémoch vie a pracuje na ich odstránení. “Z technických dôvodov evidujeme dočasný výpadok niektorých služieb mobilnej aplikácie Tatra banky a Business bankingu. Na opätovnom sprístupnení týchto služieb intenzívne pracujeme. Za dočasný nekomfort sa klientom ospravedlňujeme,” prezradila pre Zregiónu.sk hovorkyňa Tatra banky Simona Miklošovičová.
“Ak klienti potrebujú v čase tohto výpadku realizovať platby alebo využívať iné služby elektronického bankovníctva, je im k dispozícii bez obmedzenia Internet banking,” dodala hovorkyňa.
Evidujete výpadok služieb Tatra banky aj vy?