Regióny Nitra Žilina Dolný Kubín Zlaté Moravce Top

FOTO Ľudia zúria, zo SLOVÁKOV robia spodinu a HLUPÁKOV! Takýto HNUS nám predávajú: Zákazníci obchodu poriadne NALOŽILI, reťazec REAGUJE

Ilustračné foto. ZDROJ: archív zoznam.sk

ZLATÉ MORAVCE, DOLNÝ KUBÍN – Známy obchodný reťazec sa ocitol v strede búrlivých diskusií. Viacerí nespokojní zákazníci na sociálnej sieti kritizovali kvalitu potravín predávaných v ich predajni. 

Pod paľbou kritiky sa ocitli obchody nemeckého reťazca v Zlatých Moravciach a Dolnom Kubíne.  “Naozaj považujú ľudí za spodinu či hlupákov, keď si dovolia toto predávať za takú cenu? Fakt si myslíte, že tu sa dá ľuďom predať aj hnus, ktorý v zahraničí ani zvieratá nechcú? A toto nie je jediné a vôbec nie prvýkrát. Stačí sa prejsť po predajni. Gratulujem…,” napísal Juraj v príspevku na sociálnej sieti, kde pridal fotografie plesnivých mandarínok. O pár dní na to opäť pridal fotografiu tohto ovocia, tento raz bolo však nedozreté. Cena v oboch prípadoch bola 1, 79 eur, čo prišlo tomuto zákazníkovi veľa.

Plesnivé mandarínky na predajni. Zdroj: Facebook

Okrem neho si na reťazec posťažovala aj Ľubica, ktorá pridala na sociálnu sieť fotografie plesnivých vajíčok. Tá mala smolu, pretože vajíčka kúpila, no nemala k nim doklad o kúpe a nemohla ich reklamovať. “Takýto hnus nám predávajú,” komentovala.

Ukážka plesnivých vajíčok v inej predajni. Zdroj: Facebook

Tieto sťažnosti vyvolali vlnu diskusií a reakcií od ďalších zákazníkov, ktorí sa podelili o svoje podobné skúsenosti s potravinami v predajniach nielen tohto reťazca. “Nedávno aj biela paprika – odpad,” reagovala pani Jarmila. “A takýto fajnový ananás, zobral som dva a oba hniliaky,” posťažoval si pán v ďalšom komentári.

Reťazec reaguje

Medzi komentármi sa našli aj také, ktoré mienili poradiť a ukázať aj dobrý príklad. “Tak toto závisí od vedenia filiálky. U nás v Nových Zámkoch je takýto pohľad skutočne výnimkou. Denne tam vidno pracovníka, ktorý nielen dopĺňa, ale aj kontroluje ovocie a zeleninu, aby boli v poriadku,” píše Peter na margo reťazca. “Nenakupujte tam, hľadajte v okolí domáce špecializované predajne,” odporúčala pani pre podporu menších lokálnych predajcov.

Na nespokojnosť zákazníkov reagovala hovorkyňa Kauflandu Lucia Vargová: “Mrzí nás každá situácia, keď zákazník nie je s nákupom v Kauflande spokojný. Z našej strany vyvíjame úsilie na zabezpečenie kvalitných a čerstvých potravín pre našich zákazníkov.” Doplnila, že kvalitu čerstvých potravín kontrolujú už pri príjme do logistického centra a prísne dbajú na dodržiavanie teplotného reťazca, pričom kontrola kvality a čerstvosti produktov prebieha taktiež v rámci predajne.

“Žiaľ, nie vždy je možné zachytiť každý jeden detail,” dodala hovorkyňa. Zároveň informovala, že pokiaľ zákazník príde s reklamáciou, je ich prioritou vybaviť ju promptne a seriózne s prihliadnutím na zákaznícku spätnú väzbu.

Potravinoví inšpektori problém nenašli

Predajne spomínaného obchodného reťazcu v Zlatých Moravciach a Dolnom Kubíne prešli podľa Portálu úradných kontrol Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR kontrolou. V prípade Zlatých Moraviec bolo vykonaných za tento rok 14 kontrol a všetky skončili bez nedostatkov. V minulosti sa však na predajni už nejaké problémy objavili. Podobne aj v Dolnom Kubíne, kde bolo však vykonaných až 18 kontrol tento rok a taktiež boli bez nedostatkov.